Основе слојева ПЦБ-а у електроници
Штампани кружни одбори (ПЦБ) су главни делови скоро свих електронских уређаја данас.Они...
Apr 30
Погледи: 3859
ТПМС стоји за систем праћења притиска у гумама.То је уграђена карактеристика у возилима која проверава притисак ваздуха у гуми током вожње.Када пада притисак у гумама прениско, он покреће лампицу упозорења на контролну таблу, а упозоравајући вас да предузмете мере.Ово помаже да се избегну проблеми попут лошег руковања, повећане хабање гума или смањене ефикасности горива.
Слика 1: Директни ТПМС
Директни ТПМС користи сензоре унутар сваке гуме за директно мерење притиска ваздуха.Ови сензори шаљу стварне податке о притиску на рачунар вашег аутомобила.Ако притисак пада пренизак, систем вас упозорава са лампицом упозорења.Познато је директне ТПМ-ове по тачности, али сензори ће можда требати замена батерије током времена.
Слика 2: Индиректни ТПМС
Индиректни ТПМС не користи сензоре физичког притиска.Уместо тога, дјелује са аутоматском кочионицом за борбу против закључавања аутомобила (АБС) да бисте проверили брзину точкова.Када гума има мање ваздуха, различито се котрља, а систем се покупи на ову промену.Индиректни ТПМС је лакше одржавати, али можда неће бити тако прецизно као директни системи.
Слика 3: Хибридни ТПМС
Нека модерна возила користе мешавину и директних и индиректних ТПМ-а.Овај подешавање комбинује податке на сензору са праћењем брзином за бољу тачност и подршку система.То је мање уобичајено, али расте у употреби јер се технологија побољшава.
Структура унутар сензора ТПМ-а
Ово је основни део ТПМ-а.Она мери притисак и температуру ваздуха унутар гуме и ове информације шаље на рачунарски систем аутомобила користећи бежичне сигнале.
Овај одељак омогућава ваздух да уђе и остане унутар гуме.Такође је део у којем је сензор монтиран, пазећи да јединица остане причвршћена на точак.
Отвор покрива отвор стабљике вентила за одржавање прашине, прљавштине и влаге.Помаже у заштити вентила и спречити споро цурење.
Отив причвршћује склоп сензора на обод точкова.Чува сензор да се креће или постане лабав док је возило у покрету.
Перилица седи између матице и површине точка.Помаже чврсто запечатите прикључак и спречава цурење ваздуха.
Овај мали игле одржава сензорско тело да се ротира ван положаја.Сигурно је да се сензор остаје правилно поравнати и не прелази током вожње.
• Када је једна или више гума недовољно подлочена испод препорученог нивоа
• Ако постоји изненадни пад притиска у гумама током вожње
• Када је батерија ТПМС сензора ниска или мртва
• Ако је сензор оштећен или нестао
• Након промене или ротирања гума без ресетовања система
• Када ТПМС систем изгуби комуникацију са једним или више сензора
• Ако постоји сметње или неисправност у ТПМ-овом управљачком модулу
Прикупите све потребне алате попут алата за вентил, кључ обртни момент, мењач гума и сензор ТПМС сензор.Проверите да ли сензор одговара спецификацијама вашег возила.
Искрајте гуму и пажљиво га понижите од обруча користећи мењач гума.Пазите да не оштетите РИМ или постојећи стабљика вентила.
Уметните сензор у рупу вентила точка.Осигурајте га уз прање и орах, затежавајући га на препоручену поставку обртног момента.
Поставите гуму назад на обод.Осигурајте да се сензор не оштети или савијене током овог корака.
Надувати гуму на препоручени притисак.Затим уравнотежите точак да бисте били сигурни да не ради глатко.
Користите алатку за скенирање ТПМ-а или следите приручник вашег возила да бисте ресетовали или ресали положаје сензора како би систем могао да препозна сваки.
Возите аутомобил на малој удаљености или користите алат за скенирање да бисте потврдили да се сензори раде, а лампица упозорења ТПМ-а је искључена.
Чак и са ТПМ-ом, ручно проверите притисак у гумама једном месечно да бисте били сигурни да се подудара са препорученим нивоом.
Потражите пукотине, оштећења или недостајуће капице вентила.Ови мали делови помажу да се ваздух не пропусти и заштити сензор.
Затегните капице за вентиле довољно само да останете на месту.Прекорачење може оштетити вентил или сензор унутра.
Директни сензори ТПМС користе батерије које трају 5-10 година.Ако лампица упозорења остане, то би могла значити да је батерија мала.
Ако ротирате или замените гуме, ресетујте ТПМ-ове тако да исправно чита став сваке гуме.
Питања |
Опис |
СЕНСОР батерија умире |
ТПМС сензори имају уграђене батерије које
обично се не могу заменити.Кад умру, цео сензор мора бити замењен. |
Нетачно ресетовање након услуге гума |
Након ротирања или замене гума, не успевајући
Ресетовање ТПМ-а може проузроковати лажне очитавања или задржати лампицу упозорења. |
Питања на точковима |
Неки прилагођени точкови не подржавају ТПМС сензоре
Па.То може довести до лошег стања, проблема са сигналом или оштећењем сензора. |
Лажни упозорења у екстремним температурама |
Врло вруће или хладно време привремено може привремено
утичу на очитавања под притиском, покрећући лампицу упозорења чак и ако је притисак
Нормално. |
ТПМ-ови помажу да се аутомобилски аутомобил и гуме држите у добром стању.Штеди гориво, избегава оштећење гума и даје вам ума у миру.Знајући како то функционише и како се бринути за то омогућава вожњу сигурнијом и лакшим.
Apr 30
Погледи: 3859
May 09
Погледи: 3520
Неке ТПМ-ове могу, али вас највише упозори када је ваздух пренизак.
Да.Неке је потребно да се поставе на посао са аутомобилом.Остали су спремни да се одмах користе.
Потражите лампицу упозорења на своју контролну таблу или проверите приручник за аутомобил.
То можда неће радити одмах.Можда ћете морати да ресетујете систем тако да познаје нове тачке гума.
Већина резервних гума нема ТПМС.Неке резервне делове у пуној величини могу га имати, али мали резервни делови обично не чине.
У неким земљама, да.У другима није потребно, али и даље је корисно за сигурност.
Jul 18
Погледи: 93
Jul 17
Погледи: 104
Jul 17
Погледи: 6969
Jul 17
Погледи: 94
Jul 16
Погледи: 2904
Jul 16
Погледи: 3625