Изаберите своју земљу или регион.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

АДАС покреће милиметарски радарски бум, а будући висококвалитетни аутономни покретачки сликовни радар високе резолуције може постати главни јунак



У протекле две године, потражња за комерцијалним возилима за састављањем и продором АДАС-а и даље расте. Истовремено, многе земље сукцесивно су усвојиле систем аутоматског кочења у случају нужде (АЕБ) као стандардну опрему возила, због чега је тржиште радара милиметарског таласа брзо расло.

У поређењу са оптичким технологијама као што су 3Д ТоФ и визуелно снимање, милиметарски радар има дужи домет и јачу пенетрацију. Има одређене предности у средњој и дугој даљини и идентификацији покретних објеката, а број инсталација у истој апликацији је релативно мали. Побољшани милиметарски талас може бити погодан за широк спектар апликација за препознавање у више тачака.

Снажни потенцијал за развој тржишта природно привлачи многе добављаче ауто делова и произвођаче чипова да се надмећу за високо место. Као див у пољу сензорских чипова, како се ТИ истиче?

Према ТИ-евом Мицронету, ТИ-ови високо перформансни РФЦМОС ММИЦ чипови (АВР2243, АВР1243) и решења са једним чипом (АВР1843, АВР1642) пружају најистакнутију комбинацију излазне снаге и контролу фазе и буке на тржишту, а истовремено имају најнапреднији дигитални функцијски модул остварује брзу и флексибилну конфигурацију чира и уграђени надзор над ФуСа-ом, и не захтева прекомерно учешће и оптерећење главног управљачког чипа за испуњавање ових задатака.

Све више и више примена сценарија захтевају да милиметарски талас не само да има способност перцепције, већ и да доноси просуђивање у стварном времену на локалној страни, уз избегавање сметњи, што поставља нове захтеве и изазове тренутном тржишту милиметарских таласа. ТИ је изјавио да ТИ милиметарски сензори подржавају 60Гхз фреквенцијски опсег и 77Гхз фреквенцијски опсег. Тренутно се производи фреквентног опсега 60 Гхз углавном користе у индустријским фреквенцијским опсезима и аутомобилским апликацијама за детекцију унутрашњости, попут детекције чланова и вожње у пилотској кабини. Откривање знакова. Фреквенцијски опсег од 60 ГХз унутар апликације за откривање кабине возила неће ометати радарски сигнал возила од 77 ГХз.

ТИ радарски чип има уграђени ХВА модул, а ФФТ мотор у ХВА2.0 модулу има функцију претходне обраде сигнала за откривање локације извора сметње и слабљење утицаја сметњи, чинећи два радара у исти фреквенцијски опсег истовремено. Неце изазвати озбиљне преслушавања сигнала једни са другима и утицати на перформансе.

Еволуција од АДАС-а до аутономне вожње високог нивоа подстакла је раст тржишта милиметарских таласа. Међутим, тренутна индустрија је још увек у фази популаризације АДАС-а. Које ће изазове представљати слетање висококвалитетне аутономне вожње на тржиште радарског милиметрског таласа у будућности?

ТИ је такође изјавио да за веће нивое потреба за аутономном вожњом, радар за снимање високе резолуције захтева и способност откривања циљева дугог домета и резолуцију високог угла. На пример, систем мора бити у стању да разликује удаљености од 250 метара. Два мала аутомобила која путују истим правцем и истом брзином у суседним тракама, што захтева да систем има могућност откривања циља мању од 1 степена угаоне резолуције; у другом примеру, систем мора бити у стању да препозна паркинг испод моста удаљеног 200 метара или аутомобил у тунелу, који захтева да има угаона резолуција мања од 1 степена у вертикалном смеру. Ови изазови захтевају радар са сликама високе резолуције.

Гледајући унапред, ТИ верује да ће радар и слијед високе резолуције коегзистирати на тржишту и међусобно се надопуњавати. За тржиште аутономне вожње ниског нивоа (ниво 0-3) са високим захтевима ниске цене примена радара милиметарског радара и система камера биће чешћа, јер је исплативост система већа.