У изјави, Ваимо је открио да је инвестиција прешла на Гооглеову матичну компанију Абецеда, а значајно учешће у Андреессену Хоровитз и главних финансијских фирми Фиделити Инвестиције и Т. Рове Ценске групе.
Ваимо је једна од неколико компанија у америчком америчком америчком америчком месту да понуди аутономне такси услуге.Ради комерцијалном платформом за вожњу вожњи у Сан Франциску, Пхоенику и Лос Анђелесу, путницима пуњења за вожње у аутономним возилима.Недавно је и Ваимо партнер са УБЕР-ом да понуди услуге вожње путем своје апликације на новим тржиштима као што су Аустин и Атланта који почињу следеће године.
Раније ове године азбука је посвећена улагању до 5 милијарди долара у наредних неколико година да подржи стартупу у развоју његове аутономне технолотне технологије вожње.Ваимо није одредио удео овог круга финансирања које је допринело азбука.Вредновање Ваимо није откривено.
У 2020. години, Ваимо је у своје прве спољне инвестиционе колу подстакло 2,25 милијарди долара на челу са приватним фирмама у каутирању Силвер Лаке Манагемент ЛЛЦ, који је такође учествовао у најновијој рунди.Компанија је повећала додатних 2,5 милијарди долара 2021. године.
Укорачивањем спољног капитала, абецеда живи своју посвећеност аутономном возном сектору, што би се могло суочити са регулаторним препрекама током његовог развоја.Такође се и даље жестоко такмичи са Тешћу да доминира на растућем тржишту више милијарди долара.Раније у октобру, Теслино лансирање сопствених роботакија било је лоше примљено, што је резултирало падом 10% у њеној акцији.
"Ово финансирање би могло да прогласим Ваимо на нове висине, позиционирање га да се такмичи са још неколико аутономних такмичара за аутономне возила након што пређе јавно", изјавио је аналитичар Андрев Грант.Ови конкуренти укључују недавно кинеску компанију на насдак-у Вериде и Пони АИ, који је поднео амерички ИПО.
Ваимо-ова тренутна флота модификованих јагуарских електричних возила ускоро ће се проширити да укључи електрична возила Хиундаи-а, која садржи уграђену аутономну возни технологу, произведену у новој фабрици аутомобила у Кореји у Грузији.
Према компанији, Ваимо возила пружају преко 100.000 вожња сваке недеље.Од августа ове године путовали су преко 25 милиона миља без људског возача.